A TEAM

TYZDENNY TRENINGOVY PROGRAM
PONDELOK: Rano VIDEO 1 a VIDEO 3 / Vecer KUMITE 1
 
UTOROK: Rano VIDEO 2 / Vecer KUMITE 2
 
STREDA: Volno (mozete zaradit kompenzacne cvicenia - VIDEO 5 a 6)
 
STVRTOK: Rano VIDEO 3 a VIDEO 5 / Vecer KUMITE 3
 
PIATOK: Rano VIDEO 4 a VIDEO 6 / Vecer KUMITE 4
Vysvetlenie: ked v treningovom programe vidite napr. VIDEO 1 , alebo KUMITE 1 , pozrite sa nizsie, do sekcie TRENINGOVE PLANY, kde najdete podrobny popis treningov, respektive odkazy na videotreningy.  
::: TRENINGOVE PLANY :::
VIDEO 1: Plyometria - LINK
VIDEO 2: Fullbody workout - LINK
VIDEO 3: Core workout - LINK
VIDEO 4: Home gym - LINK
VIDEO 5: Kompenzacka 1 (kompenz + strecing) LINK 
VIDEO 6: Kompenzacka (strecing) - LINK
KUMITE 1: Rozcvicka / 100 x hodene UMG zadnou / 100 x opakovacka MG prednou / 3 x 4 min - kumite s pouzitim predoslych cviceni (vysoka intenzita) / strecing
 
KUMITE 2: Rozcvicka / 100 x GC (doraz na kime) / 100 x HGC / 50 x KC / 3 x 4 min - kumite s pouzitim predoslych technik (vysoka intenzita) / strecing
 
KUMITE 3: Rozcvicka / 100 x 3 oblubene kombinacie / 100 x usiro UMG / 2 x 4 x 30 sec intenzivne utoky s predzatazou - RUKY (10 klikov) - NOHY (10 drepov) / strecing
 
KUMITE 4: Rozcvicka / vyber z predoslych treningov podla vlastnej potreby / strecing